Monday, April 21, 2008

skins

do u know what hurt the most about a broken heart?


not being able to remember how u felt b4?


try and keep that feeling because if it goes,


you will never get it back.

And then what happen?




then u lay waste the world and everything in it.


你不寂寞吗?
有人这样问过我。
对每一个人,
始终留有最后一道防线。
曾经,
我把这道他妈的防线拆下,
让她越过,
如今,
若有人再问我,
你不寂寞吗?
我会说,
不会啦,
因为我和寂寞成了朋友,
原来寂寞也有孤独的时候,
因为,
没有人愿意收留它。

防线还在,
但我过得很好。

=)

are u still listening,
to the same old theme song?


No comments: